Publikace: Expresivní terapie jako možnost inovace předmětu speciální pedagogika na Univerzitě Pardubice
ČlánekOmezený přístuppeer-reviewedpostprintNačítá se...
Datum
Autoři
Šándorová, Zdenka
Ehlová, Marcela
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Abstrakt
Pro realizaci plánovaného rozvoje studijních programů, vědecko-výzkumné činnosti Univerzity Pardubice a potřebné infrastruktury jsou využívány různé zdroje financování, zejména prostředky státního rozpočtu, rozvojové programy MŠMT i prostředky Strukturálních fondů EU. Institucionální rozvojový plán Univerzity Pardubice 2016 – 2018, jehož součástí je interní rozvojová soutěž (IRS), dal podnět v rámci tematického okruhu Podpora pedagogické práce akademických pracovníků a profilace a inovace studijních programů na úrovni předmětů/kurzů ke zpracování projektu Inovace předmětu speciální pedagogika se zaměřením na terapeutické přístupy v kontextu (re)socializace cílových skupin speciální pedagogiky. Následující text je zaměřen na analýzu tohoto projektu – seznamuje s cíli, průběhem a samotnými výstupy včetně sebereflexe studentů.
Popis
Klíčová slova
expresivní terapie, Univerzita Pardubice, Interní rozvojová soutěž IRS, speciální pedagogika, Expressive therapy, The University Of Pardubice, The internal development contest the IRS, Special education