Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Expresivní terapie jako možnost inovace předmětu speciální pedagogika na Univerzitě Pardubice

ČlánekOmezený přístuppeer-reviewedpostprint
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Šándorová, Zdenka
Ehlová, Marcela

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Pro realizaci plánovaného rozvoje studijních programů, vědecko-výzkumné činnosti Univerzity Pardubice a potřebné infrastruktury jsou využívány různé zdroje financování, zejména prostředky státního rozpočtu, rozvojové programy MŠMT i prostředky Strukturálních fondů EU. Institucionální rozvojový plán Univerzity Pardubice 2016 – 2018, jehož součástí je interní rozvojová soutěž (IRS), dal podnět v rámci tematického okruhu Podpora pedagogické práce akademických pracovníků a profilace a inovace studijních programů na úrovni předmětů/kurzů ke zpracování projektu Inovace předmětu speciální pedagogika se zaměřením na terapeutické přístupy v kontextu (re)socializace cílových skupin speciální pedagogiky. Následující text je zaměřen na analýzu tohoto projektu – seznamuje s cíli, průběhem a samotnými výstupy včetně sebereflexe studentů.

Popis

Klíčová slova

expresivní terapie, Univerzita Pardubice, Interní rozvojová soutěž IRS, speciální pedagogika, Expressive therapy, The University Of Pardubice, The internal development contest the IRS, Special education

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By