Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Expresivní terapie jako možnost inovace předmětu speciální pedagogika na Univerzitě Pardubice

ČlánekOmezený přístuppeer-reviewedpostprint
dc.contributor.authorŠándorová, Zdenkacze
dc.contributor.authorEhlová, Marcelacze
dc.date.accessioned2018-02-27T03:32:48Z
dc.date.available2018-02-27T03:32:48Z
dc.date.issued2017cze
dc.description.abstractPro realizaci plánovaného rozvoje studijních programů, vědecko-výzkumné činnosti Univerzity Pardubice a potřebné infrastruktury jsou využívány různé zdroje financování, zejména prostředky státního rozpočtu, rozvojové programy MŠMT i prostředky Strukturálních fondů EU. Institucionální rozvojový plán Univerzity Pardubice 2016 – 2018, jehož součástí je interní rozvojová soutěž (IRS), dal podnět v rámci tematického okruhu Podpora pedagogické práce akademických pracovníků a profilace a inovace studijních programů na úrovni předmětů/kurzů ke zpracování projektu Inovace předmětu speciální pedagogika se zaměřením na terapeutické přístupy v kontextu (re)socializace cílových skupin speciální pedagogiky. Následující text je zaměřen na analýzu tohoto projektu – seznamuje s cíli, průběhem a samotnými výstupy včetně sebereflexe studentů.cze
dc.description.abstract-translatedFor the realization of the planned development of study programmes, scientific-research activities of the University of Pardubice and the necessary infrastructure are used by the various sources of financing, in particular funds of the state budget, development programmes of the MINISTRY of education also funds the EU Structural funds. Institutional development plan of the University of Pardubice 2016 – 2018, part of which is an internal development competition (IRS), took the initiative in the framework of the thematic programme to Support the pedagogical work of academic staff and specialisation and innovation of study programmes at the level of the subjects/courses to the processing of the project Innovation of the subject special pedagogy with a focus on the therapeutic approaches in the context of (re)socialization of the target groups of special pedagogy. The following text is focused on the analysis of this project – acquainted with the objectives, the progress and the outcomes including self-reflection of students.eng
dc.formatp. 99-105cze
dc.identifier.issn1336-2232cze
dc.identifier.obd39880589cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/70223
dc.language.isoczecze
dc.peerreviewedyescze
dc.publicationstatuspostprintcze
dc.relation.ispartofStudia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok, volume 16, issue: 5cze
dc.rightspouze v rámci univerzitycze
dc.subjectexpresivní terapiecze
dc.subjectUniverzita Pardubicecze
dc.subjectInterní rozvojová soutěž IRScze
dc.subjectspeciální pedagogikacze
dc.subjectExpressive therapyeng
dc.subjectThe University Of Pardubiceeng
dc.subjectThe internal development contest the IRSeng
dc.subjectSpecial educationeng
dc.titleExpresivní terapie jako možnost inovace předmětu speciální pedagogika na Univerzitě Pardubicecze
dc.title.alternativeExpressive therapy as a possibility of innovation of the subject special education at the University of Pardubiceeng
dc.typeArticlecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
sandorova_ehlova__expresivni__terapie.pdf
Velikost:
272.33 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format