Publikace: Research Data Supporting "Kritická místa v předmětu anglický jazyk"
Datasetopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Abstrakt
Cílem této studie je identifikovat kritická místa v předmětu anglický jazyk, což je určitá složka vzdělávacího obsahu zachycená ve vzdělávacím programu, kterou čeští učitelé angličtiny na základní škole považují za obtížnou, problematickou či náročnou. Příčinou může být například obtížnost samotného učiva, nebo žáci konkrétní učivo špatně chápou a obtížně si osvojují, učitelé mají problém s jejich didaktickým zpracováním či je problematická provázanost s cílem výuky. Prostřednictvím dotazníkového šetření s otevřenými otázkami jsou zjišťována učiteli vnímaná kritická místa v předmětu anglický jazyk, dále důvody, proč je učitelé takto vnímají a jak v praxi uvedená kritická místa překonávají.
Popis
Klíčová slova
angličtina, základní školy, vzdělávání, kritická místa, výuka angličtiny, dotazník