Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Research Data Supporting "Kritická místa v předmětu anglický jazyk"

Datasetopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Cílem této studie je identifikovat kritická místa v předmětu anglický jazyk, což je určitá složka vzdělávacího obsahu zachycená ve vzdělávacím programu, kterou čeští učitelé angličtiny na základní škole považují za obtížnou, problematickou či náročnou. Příčinou může být například obtížnost samotného učiva, nebo žáci konkrétní učivo špatně chápou a obtížně si osvojují, učitelé mají problém s jejich didaktickým zpracováním či je problematická provázanost s cílem výuky. Prostřednictvím dotazníkového šetření s otevřenými otázkami jsou zjišťována učiteli vnímaná kritická místa v předmětu anglický jazyk, dále důvody, proč je učitelé takto vnímají a jak v praxi uvedená kritická místa překonávají.

Popis

Klíčová slova

angličtina, základní školy, vzdělávání, kritická místa, výuka angličtiny, dotazník

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By