Publikace: Research Data Supporting "Kritická místa v předmětu anglický jazyk"
Datasetopen access| dc.contributor.author | Černá, Monika | |
| dc.contributor.author | Betáková, Lucie | |
| dc.date.accessioned | 2024-12-04T06:04:57Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.description.abstract | Cílem této studie je identifikovat kritická místa v předmětu anglický jazyk, což je určitá složka vzdělávacího obsahu zachycená ve vzdělávacím programu, kterou čeští učitelé angličtiny na základní škole považují za obtížnou, problematickou či náročnou. Příčinou může být například obtížnost samotného učiva, nebo žáci konkrétní učivo špatně chápou a obtížně si osvojují, učitelé mají problém s jejich didaktickým zpracováním či je problematická provázanost s cílem výuky. Prostřednictvím dotazníkového šetření s otevřenými otázkami jsou zjišťována učiteli vnímaná kritická místa v předmětu anglický jazyk, dále důvody, proč je učitelé takto vnímají a jak v praxi uvedená kritická místa překonávají. | cze |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/84446 | |
| dc.language.iso | cze | |
| dc.rights | open access | eng |
| dc.subject | angličtina | cze |
| dc.subject | základní školy | cze |
| dc.subject | vzdělávání | cze |
| dc.subject | kritická místa | cze |
| dc.subject | výuka angličtiny | cze |
| dc.subject | dotazník | cze |
| dc.title | Research Data Supporting "Kritická místa v předmětu anglický jazyk" | cze |
| dc.title.alternative | Research Data Supporting "Critical issues in the EFL Curriculum" | eng |
| dc.type | dataset | |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 1 z 1
Načítá se...
- Název:
- DATA_Critical issues in the EFL curriculum(1-71).xlsx
- Velikost:
- 55.63 KB
- Formát:
- Microsoft Excel XML
Licence svazku
1 - 1 z 1
Načítá se...
- Název:
- license.txt
- Velikost:
- 1.71 KB
- Formát:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Popis: