Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Trendy v péči o klíčové zákazníky u poskytovatele expresních služeb

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Hujíčková, Ivana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

V úvodní části této bakalářské práce je definována teoretická stránka zákaznického servisu, jeho složky, zavádění a kontrola. V druhé části je seznámení s největšími a nejznámějšími poskytovateli expresních služeb na českém trhu a charakteristika jejich zákaznického servisu se zaměřením na klíčové zákazníky. V poslední části jsou návrhy na zlepšení u vybraných společností na základě výsledků SWOT analýzy a CRM systému.

Popis

Klíčová slova

zákaznický servis, expresní služby, klíčoví zákazníci, řízení vztahů, customer service, express services, key customer, Customer Relationship Management

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By