Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Trendy v péči o klíčové zákazníky u poskytovatele expresních služeb

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorMorkus, Jaroslav
dc.contributor.authorHujíčková, Ivana
dc.date.accepted2010
dc.date.accessioned2010-07-03T12:37:27Z
dc.date.available2010-07-03T12:37:27Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractV úvodní části této bakalářské práce je definována teoretická stránka zákaznického servisu, jeho složky, zavádění a kontrola. V druhé části je seznámení s největšími a nejznámějšími poskytovateli expresních služeb na českém trhu a charakteristika jejich zákaznického servisu se zaměřením na klíčové zákazníky. V poslední části jsou návrhy na zlepšení u vybraných společností na základě výsledků SWOT analýzy a CRM systému.cze
dc.description.abstract-translatedIn the first section of this bachelor thesis there is defined theoretical aspect of customer care like components, implementing and checking. In the second section there is an introduction of the biggest and the most known providers of express services on the Czech market and characteristics of their customer care with focus on key customers. In last section there are proposals for improvement for picked companies on basis of acquired results of SWOT analysis and of CRM system.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.cze
dc.description.departmentKatedra dopravního managementu, marketingu a logistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format56 s.cze
dc.format.extent2104045 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD22518cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/36438
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.rights.physicalunitPráce není přístupnácze
dc.subjectzákaznický serviscze
dc.subjectexpresní službycze
dc.subjectklíčoví zákaznícicze
dc.subjectřízení vztahůcze
dc.subjectcustomer serviceeng
dc.subjectexpress serviceseng
dc.subjectkey customereng
dc.subjectCustomer Relationship Managementeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement, marketing a logistika ve spojíchcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programDopravní technologie a spojecze
dc.titleTrendy v péči o klíčové zákazníky u poskytovatele expresních služebcze
dc.title.alternativeTrend in key customer care for providers of express serviceseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
HujickovaI_Trendy v peci_JM_2010.pdf
Velikost:
2.01 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
NEPŘÍSTUPNÝ SOUBOR
Načítá se...
Náhled
Název:
MorkusJ_Trendy v peci_IH_2010.pdf
Velikost:
9.43 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format