Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Key Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing company

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorPojkarová, Kateřinacze
dc.contributor.authorSitková, Petra
dc.contributor.refereeIlič, Boriscze
dc.date.accepted2010cze
dc.date.accessioned2010-07-03T12:54:42Z
dc.date.available2010-07-03T12:54:42Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractThis work focus on measurable Key Performance Indicators, their evaluation and concept improvement in outsourcing company SYKES in Budapest. It also deals with forms, types, advantages and risks of outsourcing. The thesis describes particular indicators and suggests possible solutions for result improvement.eng
dc.description.abstract-translatedTato práce se zaměřuje na měřitelné klíčové ukazatele, jejich hodnocení a konceptulání zlepšení v outsourcingové společnosti SYKES v Budapešti. Také pojendává o formách, typech, výhodách a riscích outsourcingu. Práce popisuje jednotlivé indikátory a navrhuje možná řešení, ke zlepšení jejich plnění.This work focus on measurable Key Performance Indicators, their evaluation and concept improvement in outsourcing company SYKES in Budapest. It also deals with forms, types, advantages and risks of outsourcing. The thesis describes particular indicators and suggests possible solutions for result improvement.cze
dc.description.defenceProblematiku řešenou ve svém diplomovém projektu dokázala diplomantka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky oponenta měla velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla.cze
dc.description.departmentKatedra dopravního managementu, marketingu a logistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format79 s.cze
dc.format.extent3031054 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD21960cze
dc.identifier.signatureD21960
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/36479
dc.language.isoeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsbez omezenícze
dc.subjectOutsourcingcze
dc.subjectzákaznický serviscze
dc.subjectcustomer supporteng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programDopravní inženýrství a spojecze
dc.titleKey Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing companyeng
dc.title.alternativeKlíčové indikátory výkonu zákaznického servisu outsourcingové firmy SYKEScze
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
SitkovaP_Performance Indicators_KP_2010.pdf
Velikost:
2.89 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
PojkarovaK_Key Performance_PS_2010.pdf
Velikost:
19.85 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
IlicB_Key Performance_PS_2010.pdf
Velikost:
614.76 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format