Publikace: Analýza účinnosti on-line marketingových nástrojů
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na vyhodnocení efektivity digitálních marketingových nástrojů ve společnosti Uno Society s.r.o., která působí v oblasti dotačního poradenství. Cílem práce je analyzovat vybrané marketingové kampaně a pomocí dostupných metrik (KPI) zhodnotit jejich úspěšnost. Součástí je i segmentace trhu a SWOT analýza, která slouží k hlubšímu pochopení cílové skupiny a konkurenčního prostředí. Praktická část vychází z reálných dat společnosti a zahrnuje jak e-mailový marketing, tak aktivity na sociálních sítích.
Popis
Klíčová slova
marketing, e-mail, kampaně, výkon, míra prokliku, míra zapojení, ROI, dotační poradenství, marketing, email, campaigns, performance, click-through rate, engagement rate, ROI, grant consulting