Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza účinnosti on-line marketingových nástrojů

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zaměřuje na vyhodnocení efektivity digitálních marketingových nástrojů ve společnosti Uno Society s.r.o., která působí v oblasti dotačního poradenství. Cílem práce je analyzovat vybrané marketingové kampaně a pomocí dostupných metrik (KPI) zhodnotit jejich úspěšnost. Součástí je i segmentace trhu a SWOT analýza, která slouží k hlubšímu pochopení cílové skupiny a konkurenčního prostředí. Praktická část vychází z reálných dat společnosti a zahrnuje jak e-mailový marketing, tak aktivity na sociálních sítích.

Popis

Klíčová slova

marketing, e-mail, kampaně, výkon, míra prokliku, míra zapojení, ROI, dotační poradenství, marketing, email, campaigns, performance, click-through rate, engagement rate, ROI, grant consulting

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By