Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza účinnosti on-line marketingových nástrojů

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKomárková, Jitka
dc.contributor.authorNavrátil, Jakub
dc.date.accepted2025-05-28
dc.date.accessioned2025-06-23T08:58:04Z
dc.date.issued2025
dc.date.submitted2025-04-30
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na vyhodnocení efektivity digitálních marketingových nástrojů ve společnosti Uno Society s.r.o., která působí v oblasti dotačního poradenství. Cílem práce je analyzovat vybrané marketingové kampaně a pomocí dostupných metrik (KPI) zhodnotit jejich úspěšnost. Součástí je i segmentace trhu a SWOT analýza, která slouží k hlubšímu pochopení cílové skupiny a konkurenčního prostředí. Praktická část vychází z reálných dat společnosti a zahrnuje jak e-mailový marketing, tak aktivity na sociálních sítích.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on evaluating the effectiveness of digital marketing tools within the company Uno Society s.r.o., which operates in the field of grant consulting. The objective is to analyze selected marketing campaigns and assess their success using available performance metrics (KPIs). The thesis also includes market segmentation and a SWOT analysis to better understand the target audience and competitive environment. The practical part is based on real company data and covers both email marketing and social media activities.eng
dc.description.defenceStudent přednesl obhajobu práce s názvem: Analýza účinnosti on-line marketingových nástrojů. Cílem práce bylo analyzovat účinnost on-line marketingových nástrojů využívaných společností Dotace pro obce a navrhnout konkrétní opatření pro její zlepšení. Práce se zaměřila na identifikaci klíčových oblastí, které lze zlepšit, a návrh případných dalších opatření, která povedou k efektivnějšímu oslovování cílového trhu a zvyšování výkonnosti marketingových kampaní. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.:Co považujete za největší příležitost pro další rozvoj firmy? A jak navrhujete tento směr rozvoje firmy podpořit on-line marketingovou aktivitou? Student na otázky reagoval. Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Otázka 2.: Jaký by byl ekonomický dopad? Jak se dají vyčíslit náklady? Otázka 3.: Kolik byly celkové náklady? Student na otázky reagoval.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format42 s.
dc.identifier.stag51069
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/84617
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjecte-mailcze
dc.subjectkampaněcze
dc.subjectvýkoncze
dc.subjectmíra proklikucze
dc.subjectmíra zapojenícze
dc.subjectROIcze
dc.subjectdotační poradenstvícze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectemaileng
dc.subjectcampaignseng
dc.subjectperformanceeng
dc.subjectclick-through rateeng
dc.subjectengagement rateeng
dc.subjectROIeng
dc.subjectgrant consultingeng
dc.thesis.degree-disciplineDigitální podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programDigitální podnikánícze
dc.titleAnalýza účinnosti on-line marketingových nástrojůcze
dc.title.alternativeAnalysis of the Eefectiveness of online marketing toolseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
NavratilJ_AnalyzaUcinnosti_JK_2025.pdf
Velikost:
1.17 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KomarkovaJ-AnalyzaUcinnosti_JN_2025.pdf
Velikost:
153.5 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce