Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Programatická reklama

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Horáček, Jan

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato diplomová práce se věnuje programatickému nákupu reklamy v prostředí digitálního marketingu. Zabývá se vývojem, popisuje jeho princip a používané technologie. Je navržena marketingová kampaň, která se na tento model zaměřuje.

Popis

Klíčová slova

programatická reklama, digitální marketing, online marketing, RTB, marketingová agentura, vydavatel, programmatic advertising, digital marketing, online marketing, RTB, marketing agency, publisher

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By