Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Programatická reklama

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorBílková, Renáta
dc.contributor.authorHoráček, Jan
dc.contributor.refereeLinka, Lukáš
dc.date.accepted2022-01-19
dc.date.accessioned2022-02-02T11:22:56Z
dc.date.available2022-02-02T11:22:56Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2021-11-26
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje programatickému nákupu reklamy v prostředí digitálního marketingu. Zabývá se vývojem, popisuje jeho princip a používané technologie. Je navržena marketingová kampaň, která se na tento model zaměřuje.cze
dc.description.abstract-translatedThis master thesis focuses on programmatic ad buying in a digital marketing environment. It discusses its development, describes its principle and the technologies used. A marketing campaign is proposed that targets this model.eng
dc.description.defenceStudent přednesl obhajobu práce s názvem: Programatická reklama. Cílem práce je definovat formy a principy programatické formy reklamy a pro vybranou společnost navrhnout marketingovou kampaň se zaměřením na využití programatických forem reklamy. Otázky dle posudku vedoucího a oponenta diplomové práce: V praktické části se nezmiňujete o atribučním modelu konverzí, podle kterého se konverze vyhodnocují. Lze předpokládat, že se zpravidla jedná o last-click konverze, dokázal byste vysvětlit rozdíl mezi last-click a post-click konverzemi a jaký je jejich význam? V praktické části argumentujete výběr Adformu především kvůli špatné podpoře u DV360 v rámci některých formátů. V jakém případě by podle Vás mělo smysl naopak upřednostnit DV360? Student na otázky reagoval.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format74 s.
dc.identifier.stag40636
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/78763
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprogramatická reklamacze
dc.subjectdigitální marketingcze
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjectRTBcze
dc.subjectmarketingová agenturacze
dc.subjectvydavatelcze
dc.subjectprogrammatic advertisingeng
dc.subjectdigital marketingeng
dc.subjectonline marketingeng
dc.subjectRTBeng
dc.subjectmarketing agencyeng
dc.subjectpublishereng
dc.thesis.degree-disciplineInformatika ve veřejné správěcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programInformatika a systémové inženýrstvícze
dc.titleProgramatická reklamacze
dc.title.alternativeProgrammatic Advertisingeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
HoracekJ_ProgramatickaReklama_RB_2021.pdf
Velikost:
1.44 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BILKOVAR_ProgramatickaReklama_JH_2021.pdf
Velikost:
153.14 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
LinkaL_ProgramatickaReklama_JH_2021.pdf
Velikost:
148.42 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce