Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Využití technik sociologického výzkumu v obchodní praxi

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Adamičková, Blanka

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zabývá sociologickým výzkumem a využitím jeho technik v obchodní praxi. Využití jedné z technik, a to techniky dotazování, je prezentováno na konkrétním výzkumu, který provedla autorka v nakladatelství odborné literatury. Teoretická část obsahuje krátká pojednání z teorie sociologického výzkumu, historie a jeho využití v praxi, dále jsou zmíněna etická hlediska výzkumu a výzkumné agentury v ČR. Více se práce zabývá jednotlivými technikami sociologického výzkumu, jejich využitím v marketingové praxi, výhodami a nevýhodami pro toto použití. V praktické části autorka představuje cíle výzkumu, jeho průběh a výsledky.

Popis

Klíčová slova

questionnaire solution, marketing researches, sociological researches, sociological researches, bookstores, publishers, dotazníková šetření, marketingové výzkumy, sociologické výzkumy, knihkupectví, nakladatelství

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By