Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Využití technik sociologického výzkumu v obchodní praxi

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorPaulovič, Jaroslav
dc.contributor.authorAdamičková, Blanka
dc.contributor.refereeVítková, Lucie
dc.date.accepted2008
dc.date.accessioned2008-08-12T07:44:17Z
dc.date.available2008-08-12T07:44:17Z
dc.date.issued2008
dc.description.abstractPráce se zabývá sociologickým výzkumem a využitím jeho technik v obchodní praxi. Využití jedné z technik, a to techniky dotazování, je prezentováno na konkrétním výzkumu, který provedla autorka v nakladatelství odborné literatury. Teoretická část obsahuje krátká pojednání z teorie sociologického výzkumu, historie a jeho využití v praxi, dále jsou zmíněna etická hlediska výzkumu a výzkumné agentury v ČR. Více se práce zabývá jednotlivými technikami sociologického výzkumu, jejich využitím v marketingové praxi, výhodami a nevýhodami pro toto použití. V praktické části autorka představuje cíle výzkumu, jeho průběh a výsledky.cze
dc.description.abstract-translatedThe work focuses on sociological research and utilizing its techniques in the field of business. One of the techniques used is interviewing, and this method is presented on specific research which the author carried out within a publisher of specialized literature. The theoretical section concludes with a short essay about sociological research theory, its history, and how it is used in reality. Following this section the ethical viewpoints are mentioned, as well as the main research agencies in the Czech Republic. The author’s main objective is to look at sociological research methods used within marketing practice, and to highlight the advantages and disadvantages for this kind of use. Within the practical section the author presents research objectives, the research process, and finally the ensuing results.eng
dc.description.departmentKatedra sociálních vědcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format63 s.cze
dc.format.extent2873287 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD18939
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/29324
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPouze v rámci univerzitycze
dc.subjectquestionnaire solutioneng
dc.subjectmarketing researcheseng
dc.subjectsociological researcheseng
dc.subjectsociological researcheseng
dc.subjectbookstoreseng
dc.subjectpublisherseng
dc.subjectdotazníková šetřenícze
dc.subjectmarketingové výzkumycze
dc.subjectsociologické výzkumycze
dc.subjectknihkupectvícze
dc.subjectnakladatelstvícze
dc.thesis.degree-disciplineSociologiecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programSociologiecze
dc.titleVyužití technik sociologického výzkumu v obchodní praxicze
dc.title.alternativeTechniques of sociology research and their use in business practiceeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
AdamickovaB_Vyuziti technik_JP_2008.pdf
Velikost:
2.74 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format