Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Teaching English at Montessori Schools

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorZitková, Helena
dc.contributor.authorStenzlová, Monika
dc.contributor.refereeVít, Marek
dc.date.accepted2017-08-28
dc.date.accessioned2017-09-19T08:23:38Z
dc.date.available2017-09-19T08:23:38Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-06-28
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with Montessori principles and compares them with general objectives of teaching English at elementary schools in the Czech Republic. The paper is divided into two parts. The theoretical part introduces Montessori principles which are compared with modern principles in English language teaching. Then, the objectives of teaching reading comprehension are described. In the practical part, Montessori principles are compared with the objectives of English language teaching, and the last part of the thesis explores how Montessori principles are reflected in a specific didactic material Leveled Books focusing on reading comprehension.eng
dc.description.abstract-translatedTato bakalářská práce pojednává o Montessori principech společně s obecnými cíli anglického jazyka v rámci českého základního vzdělávacího systému. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou představeny Montessori principy, které jsou porovnány s principy pro současnou moderní výuku anglického jazyka. Nakonec jsou popsány cíle pro výuku anglického jazyka se zaměřením na čtení s porozuměním. V praktické části jsou Montessori principy porovnávány s cíli pro výuku anglického jazyka a následně je zjišťováno, zda se reflektují v konkrétní didaktické pomůcce, zaměřené na víceúrovňové čtení.cze
dc.description.departmentFakulta filozofickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format70 s. (94 307 znaků)
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD36756
dc.identifier.stag31458
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/69295
dc.language.isoeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMontessori vzdělávací systémcze
dc.subjectcíle základního vzdělávánícze
dc.subjectosvojení si jazykacze
dc.subjectdidaktické pomůckycze
dc.subjectčtení s porozuměnímcze
dc.subjectMontessorieng
dc.subjecteducational systemeng
dc.subjectobjectives of elementary educationeng
dc.subjectlanguage acquisitioneng
dc.subjectdidactic materialeng
dc.subjectreading comprehensioneng
dc.thesis.degree-disciplineAnglický jazyk - specializace v pedagogicecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.titleTeaching English at Montessori Schoolscze
dc.title.alternativeVýuka anglického jazyka v Montessori školáchcze
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
StenzlovaM_TeachingEnglish_HZ_2017.pdf
Velikost:
2.34 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
ZitkovaH_Teaching-English_MS_2017.doc
Velikost:
54 KB
Formát:
Microsoft Word
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
VitM_Teaching_English_MS.doc
Velikost:
28 KB
Formát:
Microsoft Word
Popis:
Posudek oponenta práce