Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
The use of vocabulary in the language of advertising

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Burešová, Jana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zabývá užitím lexika v reklamních titulcích, které propagují kosmetické výrobky v britských magazínech pro ženy. Jazyk reklamy je v práci charakterizován na rovině formální i významové. První část práce je teoretická a na jejím základě je vypracována podrobná analýza reklamních titulků, která je okomentována v praktické části.

Popis

Klíčová slova

advertising, word-formation, alliteration, connotation, metaphor, metonymy, Reklama, tvorba slov, aliterace, konotace, metafora, metonymie

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By