Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
The use of vocabulary in the language of advertising

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorUrbanová, Zuzana
dc.contributor.authorBurešová, Jana
dc.contributor.refereeHaupt, Jaromír
dc.date.accepted2008
dc.date.accessioned2008-08-12T08:10:03Z
dc.date.available2008-08-12T08:10:03Z
dc.date.issued2008
dc.description.abstractPráce se zabývá užitím lexika v reklamních titulcích, které propagují kosmetické výrobky v britských magazínech pro ženy. Jazyk reklamy je v práci charakterizován na rovině formální i významové. První část práce je teoretická a na jejím základě je vypracována podrobná analýza reklamních titulků, která je okomentována v praktické části.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor paper deals with the use of vocabulary in the language of advertising headlines promoting cosmetic products in British female magazines. The language of advertising is characterized both on formal and semantic level. The first part is theoretical and it is a basis for thorough analysis of advertising headlines that is commented upon in the practical part.eng
dc.description.departmentKatedra anglistiky a amerikanistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format77 s.cze
dc.format.extent4450121 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD18049
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/29520
dc.language.isoeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectword-formationeng
dc.subjectalliterationeng
dc.subjectconnotationeng
dc.subjectmetaphoreng
dc.subjectmetonymyeng
dc.subjectReklamacze
dc.subjecttvorba slovcze
dc.subjectaliteracecze
dc.subjectkonotacecze
dc.subjectmetaforacze
dc.subjectmetonymiecze
dc.thesis.degree-disciplineAnglický jazyk pro hospodářskou praxicze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programFilologiecze
dc.titleThe use of vocabulary in the language of advertisingeng
dc.title.alternativeUžití lexika v jazyce reklamycze
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
BuresovaJ_The use of vocabulary_ZU_2008.pdf
Velikost:
4.24 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format