Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing podniku DŘEVOSTAVBY BISKUP, s. r. o.

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorAntonová, Barbora
dc.contributor.authorŠebek, Marek
dc.date.accepted2016-01-19
dc.date.accessioned2016-04-25T16:05:16Z
dc.date.available2016-04-25T16:05:16Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2015-11-26
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na marketingové činnosti. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky pro porozumění dané problematice. V druhé části jsou analyzovány marketingové činnosti v podniku DŘEVOSTAVBY BISKUP, s. r. o. Třetí část se zabývá konkrétními návrhy na zlepšení marketingových činnosti v podniku a vyčíslením navrhovaných změn.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor´s thesis is focused on marketing activities. In first part are mentioned theoretic knowledges that are relevant for the understanding the topic. In second part are analyzed marketing acitivities in the company DŘEVOSTAVBY BISKUP, s. r. o. The third part is focused on concrete proposals to improve the marketing activities in the company and quantification of proposed changes.eng
dc.description.departmentDopravní fakulta Jana Perneracze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format74 s.
dc.format.extent1875611 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD33745
dc.identifier.stag28315
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/63973
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightspráce je přístupná bez omezení.cze
dc.subjectmarketingové činnosticze
dc.subjectmarketingové strategie a plánycze
dc.subjectmarketingové informacecze
dc.subjectznačkacze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectmarketingové kanálycze
dc.subjectmarketing activitieseng
dc.subjectmarketing strategies and planseng
dc.subjectmarketing informationeng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectmarketing channelseng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programDopravní technologie a spojecze
dc.titleMarketing podniku DŘEVOSTAVBY BISKUP, s. r. o.cze
dc.title.alternativeMarketing in the company DŘEVOSTAVBY BISKUP, s. r. o.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
SebekM_MarketingPodniku_BA_2015.pdf
Velikost:
1.79 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
vedouci-AntonovaB_MarketingPodniku_MS_2015.pdf
Velikost:
128.25 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce