Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing podniku DŘEVOSTAVBY BISKUP, s. r. o.

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Šebek, Marek

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingové činnosti. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky pro porozumění dané problematice. V druhé části jsou analyzovány marketingové činnosti v podniku DŘEVOSTAVBY BISKUP, s. r. o. Třetí část se zabývá konkrétními návrhy na zlepšení marketingových činnosti v podniku a vyčíslením navrhovaných změn.

Popis

Klíčová slova

marketingové činnosti, marketingové strategie a plány, marketingové informace, značka, komunikační mix, marketingové kanály, marketing activities, marketing strategies and plans, marketing information, brand, communication mix, marketing channels

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By