Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza komunikace se zákazníky v externím call centru Lion Teleservices CZ, a. s.

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Minaříková, Lucie

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá komunikací mezi operátorem a zákazníkem v call centru Lion Teleservices CZ, a. s. Teoretická část je věnována nástrojům komunikace, které jsou nezbytné pro práci operátora. Praktická část analyzuje komunikaci se zákazníky v externím call centru. Cílem této práce je zdokonalit výběr operátorů a zvýšit komunikaci se zákazníky.

Popis

Klíčová slova

telemarketing, Communication, operators, customers, telemarketing, Komunikace, operátoři, zákazníci

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By