Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza komunikace se zákazníky v externím call centru Lion Teleservices CZ, a. s.

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorJežek, Jindřich
dc.contributor.authorMinaříková, Lucie
dc.contributor.refereeHýbner, Aleš
dc.date.accepted2009
dc.date.accessioned2009-07-03T13:41:15Z
dc.date.available2009-07-03T13:41:15Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá komunikací mezi operátorem a zákazníkem v call centru Lion Teleservices CZ, a. s. Teoretická část je věnována nástrojům komunikace, které jsou nezbytné pro práci operátora. Praktická část analyzuje komunikaci se zákazníky v externím call centru. Cílem této práce je zdokonalit výběr operátorů a zvýšit komunikaci se zákazníky.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor work deals with communication among operator and customers in call center Lion Teleservices CZ, a. s. The theoretical part is devoted to communication tools, that are fundamental to agent´s job. The practical part analyses communication with customers in call centre in Pardubice. Aim of this work is to improve selection of operators and heighten communication from the customers.eng
dc.description.departmentKatedra dopravního managementu, marketingu a logistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format53 s.cze
dc.format.extent1316024 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD20946
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/34321
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjecttelemarketingeng
dc.subjectCommunicationeng
dc.subjectoperatorseng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjecttelemarketingcze
dc.subjectKomunikacecze
dc.subjectoperátořicze
dc.subjectzákaznícicze
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programDopravní technologie a spojecze
dc.titleAnalýza komunikace se zákazníky v externím call centru Lion Teleservices CZ, a. s.cze
dc.title.alternativeAnalysis communication with customers in external call centre Lion Teleservices CZ, a. s.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
MinarikovaL_Analyza komunikace_JJ_2009.pdf
Velikost:
1.26 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
JezekJ_Analyza komunikace_LM_2009.pdf
Velikost:
20.27 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
HybnerA_Analyza komunikace_LM_2009.doc
Velikost:
32.5 KB
Formát:
Microsoft Word