Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Metodika hodnocení stavu pružných svěrek Skl14 v provozovaných tratích

Disertační práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Pětioký, Marek

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce analyzuje problémy týkající se pružných svěrek Skl14, především korozní úbytky materiálu pružných svěrek na železničních přejezdech, případně v tunelech a jejich vliv na velikost svěrné síly a dále analyzuje praskání pružných svěrek Skl14 v obloucích malého poloměru. Cílem práce je nalezení metodiky, která by vedla k jasnému rozhodování o výměně, případně ponechání pružných svěrek v koleji a k analyzování příčin problémů.

Popis

Klíčová slova

pružná svěrka Skl14, Vossloh, koroze, tenzometr, fraktografie, metalografie, železniční přejezd, metoda konečných prvků, zrychlení, lom, Tension clamp Skl14, Vossloh, corrosion, strain gauge, fractography, metallography, level crossing, finite element method, acceleration, crack

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By