Publikace: Měření a vyhodnocení spokojenosti zákazníka s jakostí dopravního prostředku
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Frantík, Ladislav
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na měření a následné vyhodnocení spokojenosti určitých skupin zákazníků s konkrétním dopravním prostředkem. Cílem práce je teoretické popsání hodnocení kvality dopravního prostředku z pohledu zákazníka, výrobce a nezávislých odborníků. Do teoretické části dále patří stanovení kvalitativních parametrů vozidla, požadavky a cíle pro tvorbu dotazníků, které jsou nepostradatelné pro praktickou část práce. V praktické části je hlavní pozornost věnována realizaci dotazování a její vyhodnocování podle různých kritérií. Závěr práce porovnává různé metody hodnocení kvality, nalézá slabá místa dopravních prostředků pro nápravná opatření, zjišťuje požadavky zákazníků a celkový přínos pro výrobce, ale i pro ostatní zainteresované strany.
Popis
Klíčová slova
zákazníci, dopravní prostředky, spokojenosti, kvality, dotazníky, dotazování zákazníků, customers, vehicles, satisfaction, quality, questionnaires, querying customers