Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Měření a vyhodnocení spokojenosti zákazníka s jakostí dopravního prostředku

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Frantík, Ladislav

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zaměřuje na měření a následné vyhodnocení spokojenosti určitých skupin zákazníků s konkrétním dopravním prostředkem. Cílem práce je teoretické popsání hodnocení kvality dopravního prostředku z pohledu zákazníka, výrobce a nezávislých odborníků. Do teoretické části dále patří stanovení kvalitativních parametrů vozidla, požadavky a cíle pro tvorbu dotazníků, které jsou nepostradatelné pro praktickou část práce. V praktické části je hlavní pozornost věnována realizaci dotazování a její vyhodnocování podle různých kritérií. Závěr práce porovnává různé metody hodnocení kvality, nalézá slabá místa dopravních prostředků pro nápravná opatření, zjišťuje požadavky zákazníků a celkový přínos pro výrobce, ale i pro ostatní zainteresované strany.

Popis

Klíčová slova

zákazníci, dopravní prostředky, spokojenosti, kvality, dotazníky, dotazování zákazníků, customers, vehicles, satisfaction, quality, questionnaires, querying customers

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By