Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing čerpacích stanic společnosti ZDAR, a. s.

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorLejsková, Pavla
dc.contributor.authorMálková, Zuzana
dc.contributor.refereeLatislavová, Andrea
dc.date.accepted2016-01-20
dc.date.accessioned2016-04-25T16:05:52Z
dc.date.available2016-04-25T16:05:52Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2015-11-26
dc.description.abstractPráce je zaměřena na navržení nových marketingových aktivit, které by zvýšily zájem stávajících zákazníků a oslovily by nové zákazníky čerpacích stanic vybrané společnosti ZDAR, a. s. V první části práce jsou teoreticky definovány jednotlivé pojmy z oblasti marketingu. Dále jsou popsány čerpací stanice společnosti ZDAR, a. s. dle marketingového mixu 6P a je provedena PEST analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Ve třetí části jsou navrženy nové marketingové aktivity, které jsou následně ekonomicky zhodnoceny.cze
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on gas stations selected transportation company ZDAR, Inc. and as proposing new marketing initiatives that would increase the interest of current customers and reach out new customers. The first part of thesis theoretically defined various concepts of marketing. The following describes the company's filling stations ZDAR, Inc. according to the marketing mix 6P and a PEST analysis and Porter's five forces analysis. In the third part they are designed new marketing initiatives, which are then evaluated economically.eng
dc.description.departmentDopravní fakulta Jana Perneracze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format68 s.
dc.format.extent2070846 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)
dc.identifier.signatureD33783
dc.identifier.stag28028
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/63999
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupná
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectčerpací stanicecze
dc.subjectproduktycze
dc.subjectcenacze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectlidécze
dc.subjectprocesycze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectgas stationseng
dc.subjectproductseng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectdistributioneng
dc.subjectpeopleeng
dc.subjectprocesseseng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programDopravní inženýrství a spojecze
dc.titleMarketing čerpacích stanic společnosti ZDAR, a. s.cze
dc.title.alternativeMarketing of gas stations ZDAR, Inc.eng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
MalkovaZ_MarketingCerpacich_PL_2015.pdf
Velikost:
1.97 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
vedouci-LejskovaP_MarketingCerpacich_ZM_2015.pdf
Velikost:
20.77 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
oponent-LatislavovaA_MarketingCerpacich_ZM_2015.pdf
Velikost:
1.7 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce