Publikace: Marketing čerpacích stanic společnosti ZDAR, a. s.
Diplomová práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Málková, Zuzana
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce je zaměřena na navržení nových marketingových aktivit, které by zvýšily zájem stávajících zákazníků a oslovily by nové zákazníky čerpacích stanic vybrané společnosti ZDAR, a. s. V první části práce jsou teoreticky definovány jednotlivé pojmy z oblasti marketingu. Dále jsou popsány čerpací stanice společnosti ZDAR, a. s. dle marketingového mixu 6P a je provedena PEST analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Ve třetí části jsou navrženy nové marketingové aktivity, které jsou následně ekonomicky zhodnoceny.
Popis
Klíčová slova
marketing, čerpací stanice, produkty, cena, komunikace, distribuce, lidé, procesy, marketing, gas stations, products, price, communication, distribution, people, processes