Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing čerpacích stanic společnosti ZDAR, a. s.

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Málková, Zuzana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce je zaměřena na navržení nových marketingových aktivit, které by zvýšily zájem stávajících zákazníků a oslovily by nové zákazníky čerpacích stanic vybrané společnosti ZDAR, a. s. V první části práce jsou teoreticky definovány jednotlivé pojmy z oblasti marketingu. Dále jsou popsány čerpací stanice společnosti ZDAR, a. s. dle marketingového mixu 6P a je provedena PEST analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Ve třetí části jsou navrženy nové marketingové aktivity, které jsou následně ekonomicky zhodnoceny.

Popis

Klíčová slova

marketing, čerpací stanice, produkty, cena, komunikace, distribuce, lidé, procesy, marketing, gas stations, products, price, communication, distribution, people, processes

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By