Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Destinační management a kvalita služeb v cestovním ruchu

Konferenční objektopen accesspeer-reviewedpostprint
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Nováková, Božena

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Vysoká škola hotelová v Praze

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Příspěvek se zabývá problematikou destinačního managementu a kvalitou služeb v cestovním ruchu. Předpokládá informace o významu cestovního ruchu, destinačního managementu a o významu služeb pro rozvoj cestovního ruchu. Krátce pojedná o službách a jejich kvalitě, o dopravě, gastronomii, hotelnictví a zaměří se na destinační management, tj. jeho úlohu a význam. Dále se zmíní o turistických informačních centrech a na závěr bude zhodnocen význam destinačního managementu a služeb v cestovním ruchu.

Popis

Klíčová slova

cestovní ruch, destinační management, kvalita, služby, tourism, destination management, quality, services

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By