Publikace: Destinační management a kvalita služeb v cestovním ruchu
Konferenční objektopen accesspeer-reviewedpostprintNačítá se...
Datum
Autoři
Nováková, Božena
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Vysoká škola hotelová v Praze
Abstrakt
Příspěvek se zabývá problematikou destinačního managementu a kvalitou služeb v cestovním ruchu. Předpokládá informace o významu cestovního ruchu, destinačního managementu a o významu služeb pro rozvoj cestovního ruchu. Krátce pojedná o službách a jejich kvalitě, o dopravě, gastronomii, hotelnictví a zaměří se na destinační management, tj. jeho úlohu a význam. Dále se zmíní o turistických informačních centrech a na závěr bude zhodnocen význam destinačního managementu a služeb v cestovním ruchu.
Popis
Klíčová slova
cestovní ruch, destinační management, kvalita, služby, tourism, destination management, quality, services