Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie stavební společnosti

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Páleníková, Markéta

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato diplomová práce pojednává o podstatě marketingu, jeho základních koncepcích, metodách, nástrojích a technikách volby marketingové strategie. Práce je rozdělená do čtyř kapitol. První kapitola charakterizuje základní vymezení marketingu. Druhá část je věnovaná představení zkoumané společnosti. Po té následuje kapitola, která analyzuje současnou marketingovou strategii společnosti. Poslední část navrhuje možné volby marketingové strategie a řešení budoucího vývoje.

Popis

Klíčová slova

Marketing, Marketingová strategie, Situační analýza, Marketingový mix, SWOT analýza, Marketing strategy, Situation analysis, Marketing mix, SWOT analysis

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By