Publikace: Rozvoj sebehodnotících dovedností u žáků
Diplomová práceopen access| dc.contributor.advisor | Brebera, Pavel | cze |
| dc.contributor.author | Burcalová, Petra | |
| dc.contributor.referee | Černá, Monika | cze |
| dc.date.accepted | 2009 | cze |
| dc.date.accessioned | 2009-06-22T14:13:40Z | |
| dc.date.available | 2009-06-22T14:13:40Z | |
| dc.date.issued | 2009 | |
| dc.description.abstract | V úvodu práce jsou nastíněny změny vzdělávacího systému, které s sebou přinesly i změny v oblasti hodnocení. Tato diplomová práce se zabývá sebehodnocením, jednou z nejtěžších dovedností, kterou by měli žáci ovládat. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První část poskytuje základ pro případovou studii, která je popsána v části druhé, čili výzkumné. Výzkum se soustředil na rozvoj sebehodnotících dovedností u žáků. | cze |
| dc.description.abstract-translated | Changes in the educational system in the Czech Republic have also led to changes in the area if assessment and education. The thesis deals with self-assessement, one of the most difficult skills learners should strive to achieve. This thesis consists of theoretical and research parts. The first part provides theoretical basis for the case study conducted and described in the research part. The research focuses at the development of learner self-assessment. | eng |
| dc.description.department | Katedra anglistiky a amerikanistiky | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 76 s. | cze |
| dc.format.extent | 4394764 bytes | cze |
| dc.format.mimetype | application/pdf | cze |
| dc.identifier | Univerzitní knihovna (sklad) | cze |
| dc.identifier.signature | D19769 | cze |
| dc.identifier.signature | D19769 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/33168 | |
| dc.language.iso | eng | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Bez omezení | cze |
| dc.subject | hodnocení | cze |
| dc.subject | sebehodnocení | cze |
| dc.subject | kritéria | cze |
| dc.subject | autonomie žáka | cze |
| dc.subject | případové studie | cze |
| dc.subject | assessment | eng |
| dc.subject | self-assessment | eng |
| dc.subject | criteria | eng |
| dc.subject | learner autonomy | eng |
| dc.subject | case study | eng |
| dc.thesis.degree-discipline | Učitelství anglického jazyka | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická | cze |
| dc.thesis.degree-name | Mgr. | cze |
| dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
| dc.title | Rozvoj sebehodnotících dovedností u žáků | cze |
| dc.title.alternative | Development of learner self-assessment skills | eng |
| dc.type | diplomová práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 3 z 3
Načítá se...
- Název:
- BurcalováP_Development Learner_PB_2009.pdf.pdf
- Velikost:
- 4.19 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
Načítá se...
- Název:
- BreberaP_Development of Learner_PB_2009.doc
- Velikost:
- 30.5 KB
- Formát:
- Microsoft Word
Načítá se...
- Název:
- ČernáM_Development of Learner_PB_2009.doc
- Velikost:
- 30 KB
- Formát:
- Microsoft Word