Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Rozvoj sebehodnotících dovedností u žáků

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Burcalová, Petra

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

V úvodu práce jsou nastíněny změny vzdělávacího systému, které s sebou přinesly i změny v oblasti hodnocení. Tato diplomová práce se zabývá sebehodnocením, jednou z nejtěžších dovedností, kterou by měli žáci ovládat. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První část poskytuje základ pro případovou studii, která je popsána v části druhé, čili výzkumné. Výzkum se soustředil na rozvoj sebehodnotících dovedností u žáků.

Popis

Klíčová slova

hodnocení, sebehodnocení, kritéria, autonomie žáka, případové studie, assessment, self-assessment, criteria, learner autonomy, case study

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By