Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Klasifikace procesních změn v podmínkách diverzifikovaných kompetencí

Článekopen accesspeer-reviewedpublished
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Šimonová, Stanislava
Svobodová, Kateřina

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Process management is a necessary form of long-term maintenance of the company on the market. Searching of reserves in the process and finding elements to continuous process improvement is the cornerstone of process management. Process owner is responsible for the quality of output and the efficient performance of the process, thus he or she has the power to manage the process, monitors and evaluates the performance of the process, solves problems and is responsible for systematic process improvement. But if the process is the responsibility of the parent company (for transnational companies), or the process is the responsibility of third parties (for outsourced activities), then the process improvement is loaded with diversified competencies of stakeholders.

Popis

Klíčová slova

zlepšování procesů, diverzifikace kompetencí, modelování procesních změn

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By