Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů internetového marketingu

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Bobková, Martina

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybrané společnosti. První část je zaměřena na bližší specifikaci základních marketingových pojmů. Další kapitola je věnována internetovému marketingu, je zde vysvětleno i několik základních nástrojů internetového marketingu. V poslední kapitole je již charakterizována vybraná společnost včetně navržení nejvhodnější marketingové strategie s využitím nástrojů internetového marketingu.

Popis

Klíčová slova

marketingová strategie, internetový marketing, marketingový mix, segmentace trhu, SEO, marketing strategy, internet marketing, marketing mix, market segmentation, SEO

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By