Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů internetového marketingu

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorBílková, Renáta
dc.contributor.authorBobková, Martina
dc.contributor.refereeKantorová, Kateřina
dc.date.accepted2017-09-11
dc.date.accessioned2017-09-19T08:22:04Z
dc.date.available2017-09-19T08:22:04Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-06-30
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybrané společnosti. První část je zaměřena na bližší specifikaci základních marketingových pojmů. Další kapitola je věnována internetovému marketingu, je zde vysvětleno i několik základních nástrojů internetového marketingu. V poslední kapitole je již charakterizována vybraná společnost včetně navržení nejvhodnější marketingové strategie s využitím nástrojů internetového marketingu.cze
dc.description.abstract-translatedThis dissertation deals with the design of the marketing strategy of the selected company. The first chapter focuses on a more detailed specification of basic marketing terms. The next chapter is devoted to internet marketing, explaining several basic tools of internet marketing. Selected company is characterized in the last chapter, including designing the most suitable marketing strategy using the tools of internet marketing.eng
dc.description.defenceStudentka seznámila komisi s výsledky svojí diplomové práce. Cílem práce bylo analyzovat problematiku internetového marketingu, vzájemně porovnat možnosti reklamních systémů a navrhnout nejvhodnější strategii propagace vybrané společnosti na internetu. Autorka u obhajoby může uvést, jaká je vazba mezi marketingovým mixem a komunikačním mixem a vysvětlit, proč ve své práci s pojmem komunikační mix nepracuje. Pokud má autorka práce zpěnou vazbu od zkoumaného podniku, může uvést, která doporučení navrhovaná v diplomové práci budou v praxi aplikována a zda podnik vnímá návrh autorky jako "nejvhodnější strategii propagace".cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format63 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD37061
dc.identifier.stag28653
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/69201
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce je přístupná bez omezení.cze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectinternetový marketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectsegmentace trhucze
dc.subjectSEOcze
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectinternet marketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarket segmentationeng
dc.subjectSEOeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleNávrh marketingové strategie s využitím nástrojů internetového marketingucze
dc.title.alternativeProposal of marketing strategy with using internet marketing toolseng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
BobkovaM_NavrhMarketintove_RB_2017.pdf
Velikost:
982.46 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BilkovaR_NavrhMarketingoveStrategie_MB_2017.pdf
Velikost:
301.95 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_InternetMarketing_MB_2017.pdf
Velikost:
163.5 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce