Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení v podmínkách udržitelného rozvoje

Článekopen accesspeer-reviewedpublished
dc.contributor.authorKožená, Marcela
dc.date.accessioned2010-04-02T11:10:48Z
dc.date.available2010-04-02T11:10:48Z
dc.date.issued2007
dc.description.abstractEnvironmental access in marketing can lead to increasing of run of customers on the offered products to sale. However the application of optimal marketing strategy is very important condition to success; it appoints mission, key factors, objectives and the formulation of strategic conception. Environmental strategy is as a part of the company´s strategy implemented by means of marketing tools and techniques.eng
dc.formatp. 91-97eng
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.issn1211-555X
dc.identifier.signature47940-12
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/35584
dc.language.isocze
dc.peerreviewedyeseng
dc.publicationstatuspublishedeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.relation.ispartofScientific papers of the University of Pardubice. Series D, Faculty of Economics and Administration. 12 (2007)eng
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectStrategyeng
dc.subjectSustainable Developmenteng
dc.subjectstrategic objectiveseng
dc.subjecttiming of strategyeng
dc.titleMarketingové řízení v podmínkách udržitelného rozvojecze
dc.typeArticleeng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
KozenaM_MarketingoveRizeni_SP_FES_2007.pdf
Velikost:
76.5 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format

Licence svazku

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
license.txt
Velikost:
1.81 KB
Formát:
Item-specific license agreed upon to submission
Popis: