Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení v podmínkách udržitelného rozvoje

Článekopen accesspeer-reviewedpublished
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Kožená, Marcela

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Environmental access in marketing can lead to increasing of run of customers on the offered products to sale. However the application of optimal marketing strategy is very important condition to success; it appoints mission, key factors, objectives and the formulation of strategic conception. Environmental strategy is as a part of the company´s strategy implemented by means of marketing tools and techniques.

Popis

Klíčová slova

Strategy, Sustainable Development, strategic objectives, timing of strategy

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By