Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Návrh marketingových aktivit korporace typu družstva

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorSvoboda, Ondřej
dc.contributor.authorJásenský, Kryštof
dc.date.accepted2025-05-27
dc.date.accessioned2025-06-23T08:58:38Z
dc.date.issued2025
dc.date.submitted2025-04-30
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingových aktivit pro korporaci typu družstvo. Hlavním cílem práce je formulovat doporučení pro podnikovou praxi na základě analýzy stávajících marketingových aktivit zaměřených na poskytování obchodních služeb ve vybrané organizaci. Součástí práce je teoretické vymezení základních pojmů z oblasti marketingu, praktická analýza marketingových přístupů daného družstva a zhodnocení jejich efektivity prostřednictvím řízených rozhovorů s členy družstva a marketingovými odborníky. Výsledkem práce je návrh opatření vedoucích k optimalizaci marketingových strategií s důrazem na využití digitálních kanálů, podporu participace členů a posilování značky v souladu s hodnotovými principy družstevního podnikání.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on designing marketing activities for a cooperative-type corporation. The main objective of the thesis is to provide recommendations for business practice based on the evaluation of existing marketing activities aimed at providing commercial services within a selected organization. The thesis includes a theoretical definition of key marketing concepts, a practical analysis of the cooperative's marketing approaches, and an assessment of their effectiveness through structured interviews with cooperative members and marketing experts. The outcome of the thesis is a set of proposed measures for optimizing marketing strategies, emphasizing the use of digital tools, supporting member participation, and strengthening the brand in line with the value-based principles of cooperative business models.eng
dc.description.defenceStudent přednesl obhajobu práce s názvem: Návrh marketingových aktivit korporace typu družstva. Cílem práce bylo formulovat doporučení pro podnikovou praxi na základě analýzy stávajících marketingových aktivit zaměřených na poskytování obchodních služeb ve vybrané organizaci. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.:Stručně popište, jak je Vámi zkoumané družstvo připraveno na zavedení navrhovaných opatření (tj. jaké lze očekávat bariery při jejich implementaci)?Student na otázky reagovalcze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format76 s.
dc.identifier.stag50020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/84694
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectdružstvocze
dc.subjectmarketingové aktivitycze
dc.subjectdigitální marketingcze
dc.subjectparticipativní managementcze
dc.subjectdoporučenícze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectcooperativeeng
dc.subjectmarketing activitieseng
dc.subjectdigital marketingeng
dc.subjectparticipatory managementeng
dc.subjectrecommendationseng
dc.thesis.degree-disciplineDigitální podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programDigitální podnikánícze
dc.titleNávrh marketingových aktivit korporace typu družstvacze
dc.title.alternativeProposal of marketing activities for a cooperative-type corporationeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
JasenskyK_NavrhMarketingovych_OS_2025.pdf
Velikost:
1.02 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
SvobodaO_NavrhMarketingovych_KJ_2025.pdf
Velikost:
151.99 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce