Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Návrh marketingových aktivit korporace typu družstva

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingových aktivit pro korporaci typu družstvo. Hlavním cílem práce je formulovat doporučení pro podnikovou praxi na základě analýzy stávajících marketingových aktivit zaměřených na poskytování obchodních služeb ve vybrané organizaci. Součástí práce je teoretické vymezení základních pojmů z oblasti marketingu, praktická analýza marketingových přístupů daného družstva a zhodnocení jejich efektivity prostřednictvím řízených rozhovorů s členy družstva a marketingovými odborníky. Výsledkem práce je návrh opatření vedoucích k optimalizaci marketingových strategií s důrazem na využití digitálních kanálů, podporu participace členů a posilování značky v souladu s hodnotovými principy družstevního podnikání.

Popis

Klíčová slova

marketing, družstvo, marketingové aktivity, digitální marketing, participativní management, doporučení, marketing, cooperative, marketing activities, digital marketing, participatory management, recommendations

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By