Publikace: Návrh marketingových aktivit korporace typu družstva
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingových aktivit pro korporaci typu družstvo. Hlavním cílem práce je formulovat doporučení pro podnikovou praxi na základě analýzy stávajících marketingových aktivit zaměřených na poskytování obchodních služeb ve vybrané organizaci. Součástí práce je teoretické vymezení základních pojmů z oblasti marketingu, praktická analýza marketingových přístupů daného družstva a zhodnocení jejich efektivity prostřednictvím řízených rozhovorů s členy družstva a marketingovými odborníky. Výsledkem práce je návrh opatření vedoucích k optimalizaci marketingových strategií s důrazem na využití digitálních kanálů, podporu participace členů a posilování značky v souladu s hodnotovými principy družstevního podnikání.
Popis
Klíčová slova
marketing, družstvo, marketingové aktivity, digitální marketing, participativní management, doporučení, marketing, cooperative, marketing activities, digital marketing, participatory management, recommendations