Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza kupního chování společnosti JINOVA s.r.o.

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Erlebachová, Ivana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce je věnována problematice kupního chování organizací. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se kupního chování společností, je zde definován pojem konkurence, zákazník, formy komunikace se zákazníkem, podpora prodeje a distribuce. Praktická část postihuje analýzu společnosti JINOVA s.r.o., týkající se vlastního rozhodovacího procesu firmy – ten se především zaměřuje na způsob výběru a hodnocení dodavatelů, způsobu plánování zakázek včetně smluvních a dodacích podmínek. Poté následuje analýza trhu ohřevu vzduchu, především z hlediska velikosti podílu na celkovém trhu, konkurence a zákazníků (stávajících i potenciálních). Na závěr je popsána problematika distribuce, forma vzájemné komunikace, možnosti podpory prodeje a pokroky v oblasti vývoje vzduchotechnických jednotek.

Popis

Klíčová slova

buying processes of making decisions, organizations, consumers, Competition, distribution, Communication, kupní rozhodovací procesy, organizace, zákazníci, Konkurence, distribuce, Komunikace

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By