Publikace: Analýza kupního chování společnosti JINOVA s.r.o.
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Erlebachová, Ivana
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je věnována problematice kupního chování organizací. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se kupního chování společností, je zde definován pojem konkurence, zákazník, formy komunikace se zákazníkem, podpora prodeje a distribuce. Praktická část postihuje analýzu společnosti JINOVA s.r.o., týkající se vlastního rozhodovacího procesu firmy – ten se především zaměřuje na způsob výběru a hodnocení dodavatelů, způsobu plánování zakázek včetně smluvních a dodacích podmínek. Poté následuje analýza trhu ohřevu vzduchu, především z hlediska velikosti podílu na celkovém trhu, konkurence a zákazníků (stávajících i potenciálních). Na závěr je popsána problematika distribuce, forma vzájemné komunikace, možnosti podpory prodeje a pokroky v oblasti vývoje vzduchotechnických jednotek.
Popis
Klíčová slova
buying processes of making decisions, organizations, consumers, Competition, distribution, Communication, kupní rozhodovací procesy, organizace, zákazníci, Konkurence, distribuce, Komunikace