Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza kupního chování společnosti JINOVA s.r.o.

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorVaculík, Josef
dc.contributor.authorErlebachová, Ivana
dc.date.accepted2008
dc.date.accessioned2008-08-12T06:56:41Z
dc.date.available2008-08-12T06:56:41Z
dc.date.issued2008
dc.description.abstractBakalářská práce je věnována problematice kupního chování organizací. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se kupního chování společností, je zde definován pojem konkurence, zákazník, formy komunikace se zákazníkem, podpora prodeje a distribuce. Praktická část postihuje analýzu společnosti JINOVA s.r.o., týkající se vlastního rozhodovacího procesu firmy – ten se především zaměřuje na způsob výběru a hodnocení dodavatelů, způsobu plánování zakázek včetně smluvních a dodacích podmínek. Poté následuje analýza trhu ohřevu vzduchu, především z hlediska velikosti podílu na celkovém trhu, konkurence a zákazníků (stávajících i potenciálních). Na závěr je popsána problematika distribuce, forma vzájemné komunikace, možnosti podpory prodeje a pokroky v oblasti vývoje vzduchotechnických jednotek.cze
dc.description.abstract-translatedThe main subject of the bachelor work is buying behaviour of organizations. In the theoretical part, the principal concepts, concerning buying behaviour of organizations are explained. The concepts of competition, customer, ways of communication with customer, suppport of sale and distribution are defined. In the practical part, the analysis of JINOVA, Ltd. is displayed, specifically the process of making decisions in the firm, which is primarily aimed at the way of selection and evaluation of suppliers, the way of planning orders, including contractual and delivery requirements. The analysis of market with air heating follows, aimed at the share extent in the total market, competition and customers (current and prospective). In the conclusion, the problems of distribution, forms of mutual communication, possibilities of sale support, and improvements in the area of air conditioning units are described.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format51 s., 9 s. přílohcze
dc.format.extent3143158 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD18272
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/29010
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectbuying processes of making decisionseng
dc.subjectorganizationseng
dc.subjectconsumerseng
dc.subjectCompetitioneng
dc.subjectdistributioneng
dc.subjectCommunicationeng
dc.subjectkupní rozhodovací procesycze
dc.subjectorganizacecze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectKonkurencecze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectKomunikacecze
dc.thesis.degree-disciplineVeřejná ekonomika a správacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.titleAnalýza kupního chování společnosti JINOVA s.r.o.cze
dc.title.alternativeAnalysis of purchase behaviour of JINOVA s.r.o. companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
ErlebachovaI_Analyza kupniho_JV_2008.pdf
Velikost:
3 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format