Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních škol

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorChocholáč, Jan
dc.contributor.authorRus, Miroslav
dc.date.accepted2024-06-03
dc.date.accessioned2024-07-08T13:51:02Z
dc.date.available2024-07-08T13:51:02Z
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-05-13
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních škol. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika se zaměřením na problematiku marketingové komunikace a environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy. Ve druhé kapitole je s využitím dotazníkového šetření zpracováno, jaké postoje zaujímají zástupci studujících středních škol k problematice environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy a jaké preferují komunikační nástroje. Třetí kapitola obsahuje návrh marketingové komunikace environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních škol, který obsahuje návrh adekvátních komunikačních kanálů a obsahu.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the marketing communication of the environmental footprint of transport consumption in relation to high school students. The first chapter theoretically defines the researched issue with a focus on the issues of marketing communication and the environmental footprint of transport consumption. The second chapter processes, using a questionnaire survey, the attitudes held by representatives of high school students towards the issue of the environmental footprint of transport consumption, and which communication tools they prefer. The third chapter contains a proposal for marketing communication of the environmental footprint of transport consumption in relation to high school students, which includes a proposal for appropriate communication channels and content.eng
dc.description.defenceStudent přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.cze
dc.description.departmentDopravní fakulta Jana Perneracze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format63 s., 3 s. příl.
dc.identifier.stag48827
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/83281
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectenvironmentální stopa spotřebycze
dc.subjectgenerace Zcze
dc.subjectInstagramcze
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectenvironmental footprint of consumptioneng
dc.subjectgeneration Zeng
dc.subjectInstagrameng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management a marketingcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programTechnologie a management v dopravěcze
dc.titleMarketingová komunikace environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních školcze
dc.title.alternativeMarketing communication of the environmental footprint of transport consumption in relation to high school studentseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
RusM_MarketingovaKomunikace_JCh_2024.pdf
Velikost:
2.98 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
ChocholacJ_MarketingovaKomunikace_MR_2024.pdf
Velikost:
142.27 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce