Publikace: Marketingová komunikace environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních škol
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Rus, Miroslav
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací environmentální stopy spotřeby
v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních škol. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika se zaměřením na problematiku marketingové komunikace a environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy. Ve druhé kapitole je s využitím dotazníkového šetření zpracováno, jaké postoje zaujímají zástupci studujících středních škol k problematice environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy a jaké preferují komunikační nástroje. Třetí kapitola obsahuje návrh marketingové komunikace environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních škol, který obsahuje návrh adekvátních komunikačních kanálů a obsahu.
Popis
Klíčová slova
marketingová komunikace, environmentální stopa spotřeby, generace Z, Instagram, marketing communication, environmental footprint of consumption, generation Z, Instagram