Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních škol

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Rus, Miroslav

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních škol. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika se zaměřením na problematiku marketingové komunikace a environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy. Ve druhé kapitole je s využitím dotazníkového šetření zpracováno, jaké postoje zaujímají zástupci studujících středních škol k problematice environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy a jaké preferují komunikační nástroje. Třetí kapitola obsahuje návrh marketingové komunikace environmentální stopy spotřeby v oblasti dopravy ve vztahu ke studujícím středních škol, který obsahuje návrh adekvátních komunikačních kanálů a obsahu.

Popis

Klíčová slova

marketingová komunikace, environmentální stopa spotřeby, generace Z, Instagram, marketing communication, environmental footprint of consumption, generation Z, Instagram

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By