Publikace: Analýza péče o zákazníky v segmentu SME
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Procházková, Františka
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je zaměřena na vývoj České pošty, s.p. od jejího vzniku až do dnešní doby. První část je věnována charakteristice jejího přístupu k rozvíjejícímu se tržnímu hospodářství a zejména vývoji obchodního úseku. V druhé části je pozornost zaměřena na analýzu přístupu k zákazníkům. Zde bylo zjištěno, že s rostoucím konkurenčním prostředím je nutné zákazníky nejen získávat, ale také o ně pečovat tak, abychom si je udrželi. Struktura uživatelů ČP je natolik různorodá, že byli rozděleni do několika segmentů. Práce se bude věnovat segmentu Malých a středních podniků - SME a obchodnímu úseku, který má tento segment na starosti. Cílem této práce je zjistit, jak zvolit přístup právě k těmto zákazníkům, jakým způsobem motivovat práci obchodníků a pracovníků provozu tak, aby zákazníci byli se službami České pošty spokojeni.
Popis
Klíčová slova
Konkurence, obchodní úseky, péče, pošta, segmenty, zákazníci, competetition, business sections, care, post, segments, customers