Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza péče o zákazníky v segmentu SME

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Procházková, Františka

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce je zaměřena na vývoj České pošty, s.p. od jejího vzniku až do dnešní doby. První část je věnována charakteristice jejího přístupu k rozvíjejícímu se tržnímu hospodářství a zejména vývoji obchodního úseku. V druhé části je pozornost zaměřena na analýzu přístupu k zákazníkům. Zde bylo zjištěno, že s rostoucím konkurenčním prostředím je nutné zákazníky nejen získávat, ale také o ně pečovat tak, abychom si je udrželi. Struktura uživatelů ČP je natolik různorodá, že byli rozděleni do několika segmentů. Práce se bude věnovat segmentu Malých a středních podniků - SME a obchodnímu úseku, který má tento segment na starosti. Cílem této práce je zjistit, jak zvolit přístup právě k těmto zákazníkům, jakým způsobem motivovat práci obchodníků a pracovníků provozu tak, aby zákazníci byli se službami České pošty spokojeni.

Popis

Klíčová slova

Konkurence, obchodní úseky, péče, pošta, segmenty, zákazníci, competetition, business sections, care, post, segments, customers

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By