Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza péče o zákazníky v segmentu SME

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorCempírková, Evacze
dc.contributor.authorProcházková, Františka
dc.contributor.refereeŠevčíková, Vladimíracze
dc.date.accepted2010cze
dc.date.accessioned2010-02-01T16:27:36Z
dc.date.available2010-02-01T16:27:36Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na vývoj České pošty, s.p. od jejího vzniku až do dnešní doby. První část je věnována charakteristice jejího přístupu k rozvíjejícímu se tržnímu hospodářství a zejména vývoji obchodního úseku. V druhé části je pozornost zaměřena na analýzu přístupu k zákazníkům. Zde bylo zjištěno, že s rostoucím konkurenčním prostředím je nutné zákazníky nejen získávat, ale také o ně pečovat tak, abychom si je udrželi. Struktura uživatelů ČP je natolik různorodá, že byli rozděleni do několika segmentů. Práce se bude věnovat segmentu Malých a středních podniků - SME a obchodnímu úseku, který má tento segment na starosti. Cílem této práce je zjistit, jak zvolit přístup právě k těmto zákazníkům, jakým způsobem motivovat práci obchodníků a pracovníků provozu tak, aby zákazníci byli se službami České pošty spokojeni.cze
dc.description.abstract-translatedBachelor work is specialized on development of company Česká pošta, s.p. since her floatation until present time. First part is devoted to characteristics her access to developing marketing and especially develop of business section. In second part is attention specialized on analyse of access to consumers. It was ascertained that it is necessary not only consumers obtain, but also take care about them in arowing competitive environment so as them retained. Structure of users ČP is so much differential that they were divided to the several segments. This work is applying to segment small and middle companies - SME and business section which is looking for this segment. Ambition those work is find out how choose approach just to these consumers, what way sales agents and workers of operation motivate to satisfaction of customers.eng
dc.description.departmentKatedra dopravního managementu, marketingu a logistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format54 s., 2 s. přílohcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD21590cze
dc.identifier.signatureD21590
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/35378
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subjectKonkurencecze
dc.subjectobchodní úsekycze
dc.subjectpéčecze
dc.subjectpoštacze
dc.subjectsegmentycze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectcompetetitioneng
dc.subjectbusiness sectionseng
dc.subjectcareeng
dc.subjectposteng
dc.subjectsegmentseng
dc.subjectcustomerseng
dc.thesis.degree-disciplineManagement, marketing a logistika ve spojíchcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programDopravní technologie a spojecze
dc.titleAnalýza péče o zákazníky v segmentu SMEcze
dc.title.alternativeAnalysis of care about customers in segment SMEeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
ProchazkovaF_Analyza pece_EC_2009.pdf
Velikost:
644.61 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format