Publikace: Marketingový plán ve vybraném dopravním podniku
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Švadlenková, Iveta
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním a následným sestavením marketingové strategie pro Dopravní podnik města Pardubic, a.s. V úvodní části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se oblasti postupů při tvorbě marketingového plánu. Důležitou a nejobsáhlejší částí této práce je analýza marketingového prostředí podniku. Je v ní zahrnuta analýza vnitřního prostředí podniku, dále pak analýza vnějšího prostředí a podrobná SWOT analýza. V závěrečné části nalezneme vyústění těchto analýz v podobě stanovení cílů podniku a vypracování marketingové strategie.
Popis
Klíčová slova
doprava, marketingové plány, dopravní podniky, strategické cíle, městská hromadná doprava, transportation, marketing plans, public transport services company, strategical objectives, city public transport services