Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový plán ve vybraném dopravním podniku

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorČáp, Jiří
dc.contributor.authorŠvadlenková, Iveta
dc.date.accepted2011
dc.date.accessioned2011-07-11T22:36:03Z
dc.date.available2011-07-11T22:36:03Z
dc.date.issued2011
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním a následným sestavením marketingové strategie pro Dopravní podnik města Pardubic, a.s. V úvodní části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se oblasti postupů při tvorbě marketingového plánu. Důležitou a nejobsáhlejší částí této práce je analýza marketingového prostředí podniku. Je v ní zahrnuta analýza vnitřního prostředí podniku, dále pak analýza vnějšího prostředí a podrobná SWOT analýza. V závěrečné části nalezneme vyústění těchto analýz v podobě stanovení cílů podniku a vypracování marketingové strategie.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis handles about marketing planning and compiling marketing strategy for Dopravní podnik města Pardubic, a.s. (Public transport services company of the city of Pardubice). The first part includes theoretical knowledge about marketing plan compiling processes. The second part is the analysis of marketing environment, there is the chapter about the internal company environment as well as the external company environment analysis and detailed SWOT analysis. There is the logical result in objectives setting and marketing strategy compiling in the last part of the thesis.eng
dc.description.defenceProblematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla.cze
dc.description.departmentKatedra dopravního managementu, marketingu a logistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format58 s.
dc.format.extent1230352 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD24243
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/39682
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectdopravacze
dc.subjectmarketingové plánycze
dc.subjectdopravní podnikycze
dc.subjectstrategické cílecze
dc.subjectměstská hromadná dopravacze
dc.subjecttransportationeng
dc.subjectmarketing planseng
dc.subjectpublic transport services companyeng
dc.subjectstrategical objectiveseng
dc.subjectcity public transport serviceseng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programDopravní technologie a spojecze
dc.titleMarketingový plán ve vybraném dopravním podnikucze
dc.title.alternativeMarketing plan in certain public transport services companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
SvadlenkovaI_MarketingovyPlan_JC_2011.pdf
Velikost:
1.17 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
CapJ_MarketingovyPlan_IS_2011.pdf
Velikost:
57.5 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format