Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Informační gramotnost pro učitele

Závěrečná práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Klimentová Repaská, Eva

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Závěrečná práce doplňkového pedagogického studia je zaměřena na zpracování Příručky (školicí aktivity) pro pedagogické sbory v oblasti informační gramotnosti, s úvodem do teorie bezpečnosti státu a eticko legislativního rámce dotčené problematiky. Cílem práce je seznámení učitelů s tématy jako: bezpečnost státu, formy hybridních hrozeb, role armády a její spolupráce s MŠMT v dané problematice, sonda do podpůrných projektů a portálů pro učitele a veřejnost, které se tématu věnují, morálně etický a legislativní dopad problému na výkon učitelské praxe, informační a mediální gramotnost učitele, trénink každodenního hrdiny (jak obstát v krizové situaci a dobře se orientovat v dané oblasti). Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, ve kterých bylo zpracováno jak samotné znění Příručky (obsah školicí aktivity), tak vlastní didaktický rozbor navrženého didaktického textu.

Popis

Klíčová slova

informační gramotnost, pedagogika, bezpečnost státu, hybridní hrozby, učitelé, příručky

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By