Publikace: Informační gramotnost pro učitele
Závěrečná práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Klimentová Repaská, Eva
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Závěrečná práce doplňkového pedagogického studia je zaměřena na zpracování Příručky (školicí aktivity) pro pedagogické sbory v oblasti informační gramotnosti, s úvodem do teorie bezpečnosti státu a eticko legislativního rámce dotčené problematiky. Cílem práce je seznámení učitelů s tématy jako: bezpečnost státu, formy hybridních hrozeb, role armády a její spolupráce s MŠMT v dané problematice, sonda do podpůrných projektů a portálů pro učitele a veřejnost, které se tématu věnují, morálně etický a legislativní dopad problému na výkon učitelské praxe, informační a mediální gramotnost učitele, trénink každodenního hrdiny (jak obstát v krizové situaci a dobře se orientovat v dané oblasti). Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, ve kterých bylo zpracováno jak samotné znění Příručky (obsah školicí aktivity), tak vlastní didaktický rozbor navrženého didaktického textu.
Popis
Klíčová slova
informační gramotnost, pedagogika, bezpečnost státu, hybridní hrozby, učitelé, příručky