Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza a rozvoj elektronické aplikace služby SIPO z pohledu organizace jako zákazníka České pošty, s. p.

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorRoth, Jancze
dc.contributor.authorPlačková, Lucie
dc.contributor.refereeRačinský, Stanislavcze
dc.date.accepted2009cze
dc.date.accessioned2009-07-03T09:10:15Z
dc.date.available2009-07-03T09:10:15Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractVznik elektronické aplikace služby SIPO (eSIPO) České pošty, s. p. byl reakcí na současný rozvoj elektronizace poštovních služeb, a tím i správným krokem k vylepšení uživatelského komfortu ve vztahu k zákazníkovi. Tato práce je zaměřena na službu eSIPO organizacím, která nabízí možnost správy plateb efektivní a moderní elektronickou cestou. Cílem práce je tuto službu charakterizovat, analyzovat a následně navrhnout a vyhodnotit úpravy, které by měly vést k uspokojení prioritních potřeb organizací.cze
dc.description.abstract-translatedEstablishment of SIPO service electronic application provided by the Czech post (eSIPO) was a reaction to current postal services electronization development and thereby also the right step to users' comfort improvement in relation to a client. Thesis is focused on eSIPO service for organizations offering payment administration possibility by effective and modern electronic way. Aim of the thesis is to describe, analyze and subsequently propose and evaluate amendments leading to prior organization needs satisfaction.eng
dc.description.departmentKatedra dopravního managementu, marketingu a logistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format52 s.cze
dc.format.extent5664037 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD20962cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/33725
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.rights.physicalunitpráce není přístupnácze
dc.subjectSIPOcze
dc.subjecteSIPOcze
dc.subjectorganizacecze
dc.subjectplátcicze
dc.subjectelektronické aplikacecze
dc.subjectČeská poštacze
dc.subjectSIPOeng
dc.subjecteSIPOeng
dc.subjectorganizationseng
dc.subjectpayerseng
dc.subjectelectronic applicationseng
dc.subjectCzech Posteng
dc.thesis.degree-disciplineManagement, marketing a logistika ve spojíchcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programDopravní technologie a spojecze
dc.titleAnalýza a rozvoj elektronické aplikace služby SIPO z pohledu organizace jako zákazníka České pošty, s. p.cze
dc.title.alternativeAnalysis and development of SIPO service electronic application in view of organization as the Czech post customereng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
PlackovaL_Analyza a rozvoj_JR_2009.pdf
Velikost:
5.4 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
NEPŘÍSTUPNÝ SOUBOR
Načítá se...
Náhled
Název:
RothJ_Analyza a rozvoj_LP_2009.pdf
Velikost:
18.75 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
RacinskyS_Analyza a rozvoj_LP_2009.doc
Velikost:
29.5 KB
Formát:
Microsoft Word