Publikace: Analýza a rozvoj elektronické aplikace služby SIPO z pohledu organizace jako zákazníka České pošty, s. p.
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Plačková, Lucie
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Vznik elektronické aplikace služby SIPO (eSIPO) České pošty, s. p. byl reakcí na současný rozvoj elektronizace poštovních služeb, a tím i správným krokem k vylepšení uživatelského komfortu ve vztahu k zákazníkovi. Tato práce je zaměřena na službu eSIPO organizacím, která nabízí možnost správy plateb efektivní a moderní elektronickou cestou. Cílem práce je tuto službu charakterizovat, analyzovat a následně navrhnout a vyhodnotit úpravy, které by měly vést k uspokojení prioritních potřeb organizací.
Popis
Klíčová slova
SIPO, eSIPO, organizace, plátci, elektronické aplikace, Česká pošta, SIPO, eSIPO, organizations, payers, electronic applications, Czech Post