Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza a rozvoj elektronické aplikace služby SIPO z pohledu organizace jako zákazníka České pošty, s. p.

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Plačková, Lucie

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Vznik elektronické aplikace služby SIPO (eSIPO) České pošty, s. p. byl reakcí na současný rozvoj elektronizace poštovních služeb, a tím i správným krokem k vylepšení uživatelského komfortu ve vztahu k zákazníkovi. Tato práce je zaměřena na službu eSIPO organizacím, která nabízí možnost správy plateb efektivní a moderní elektronickou cestou. Cílem práce je tuto službu charakterizovat, analyzovat a následně navrhnout a vyhodnotit úpravy, které by měly vést k uspokojení prioritních potřeb organizací.

Popis

Klíčová slova

SIPO, eSIPO, organizace, plátci, elektronické aplikace, Česká pošta, SIPO, eSIPO, organizations, payers, electronic applications, Czech Post

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By