Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Návrh marketingové strategie existujícího podniku s využitím informačních technologií

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro existující firmu, která se specializuje na opravy a šití konfekce na zakázku, s cílem efektivně využít moderní webové technologie.

Popis

Klíčová slova

komunikační mix, marketingová strategie, SWOT analýza, webové technologie, SEO, communication mix, marketing strategy, SWOT analysis, web technologies, SEO

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By