Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Návrh marketingové strategie existujícího podniku s využitím informačních technologií

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKopáčková, Hana
dc.contributor.authorLoydová, Sára
dc.date.accepted2025-08-26
dc.date.accessioned2025-09-08T08:55:10Z
dc.date.issued2025
dc.date.submitted2025-04-26
dc.description.abstractPráce se zabývá návrhem marketingové strategie pro existující firmu, která se specializuje na opravy a šití konfekce na zakázku, s cílem efektivně využít moderní webové technologie.cze
dc.description.abstract-translatedThe work deals with the design of a marketing strategy for an existing company that specializes in repairs and tailoring of ready-to-order clothing, with the aim of effectively using modern web technologies.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem Návrh marketingové strategie existujícího podniku s využitím informačních technologií. Cílem bakalářské práce bude navrhnout marketingovou strategii s využitím webových technologií a sociálních sítí na základě analýzy současného stavu vybraného podniku. Otázky dle posudku vedoucího práce: 1. Ve své práci jste navrhla řadu grafických výstupů webové stránky, logo, vizitky nebo slevové kupóny. Můžete podrobněji shrnout jak časově i technicky náročná tato část byla? 2. Ve Vaší práci navrhujete zavedení kroužků šití jako rozšíření služeb firmy Jehlinka. Jaké konkrétní přínosy by podle Vás tyto kurzy mohly mít pro podnik nejen z hlediska tržeb, ale například i z hlediska vztahu se zákazníky nebo budování značky? Studentka na položené otázky reagovala správně. Otázky komise: Co jste dělala v programu FIGMA? Co je důvodem klesajících tržeb firmy? Dal by se levný textil (jako externí faktor) eliminovat? Kdo to bude dál obsluhovat? Studentka na otázky reagovala správně.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format83 s.
dc.identifier.stag49840
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/85662
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectwebové technologiecze
dc.subjectSEOcze
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectweb technologieseng
dc.subjectSEOeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleNávrh marketingové strategie existujícího podniku s využitím informačních technologiícze
dc.title.alternativeDesign of a marketing strategy for an existing business using information technologyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
LoydovaS_navrh_marketingove__HK_2025.pdf
Velikost:
14.06 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KopackovaH_NavrMarketingove_SL_2025.pdf
Velikost:
147.49 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce