Publikace: Geocaching jako marketingový nástroj
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na využití Geocachingu jako netradičního nástroje marketingu
v cestovním ruchu. První část práce představuje teoretická východiska marketingu, marketingu
destinací a online marketingové komunikace. Dále je popsán fenomén Geocachingu, jeho
principy, typy keší a pravidla zakládání. Následující část se věnuje návrhu a zakládání keší na
vybraných turistických místech s cílem zvýšit jejich atraktivitu a podpořit návštěvnost.
Výsledkem práce je návrh metodiky tvorby keší v kontextu destinačního marketingu, s důrazem
na jejich udržitelnost, atraktivitu a soulad s charakterem propagovaného místa.
Popis
Klíčová slova
marketing, cestovní ruch, Geocaching, komunikační mix, keš, marketing, tourism, Geocaching, communication mix, cache