Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Geocaching jako marketingový nástroj

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zaměřuje na využití Geocachingu jako netradičního nástroje marketingu v cestovním ruchu. První část práce představuje teoretická východiska marketingu, marketingu destinací a online marketingové komunikace. Dále je popsán fenomén Geocachingu, jeho principy, typy keší a pravidla zakládání. Následující část se věnuje návrhu a zakládání keší na vybraných turistických místech s cílem zvýšit jejich atraktivitu a podpořit návštěvnost. Výsledkem práce je návrh metodiky tvorby keší v kontextu destinačního marketingu, s důrazem na jejich udržitelnost, atraktivitu a soulad s charakterem propagovaného místa.

Popis

Klíčová slova

marketing, cestovní ruch, Geocaching, komunikační mix, keš, marketing, tourism, Geocaching, communication mix, cache

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By