Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Geocaching jako marketingový nástroj

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKomárková, Jitka
dc.contributor.authorExner, Michal
dc.date.accepted2025-05-27
dc.date.accessioned2025-06-23T08:58:05Z
dc.date.issued2025
dc.date.submitted2025-04-30
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na využití Geocachingu jako netradičního nástroje marketingu v cestovním ruchu. První část práce představuje teoretická východiska marketingu, marketingu destinací a online marketingové komunikace. Dále je popsán fenomén Geocachingu, jeho principy, typy keší a pravidla zakládání. Následující část se věnuje návrhu a zakládání keší na vybraných turistických místech s cílem zvýšit jejich atraktivitu a podpořit návštěvnost. Výsledkem práce je návrh metodiky tvorby keší v kontextu destinačního marketingu, s důrazem na jejich udržitelnost, atraktivitu a soulad s charakterem propagovaného místa.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on the use of Geocaching as a non-traditional marketing tool in tourism. The first part of the thesis presents the theoretical background of marketing, destination marketing and online marketing communication. Then the phenomenon of Geocaching, its principles, types of caches and rules of establishment are described. The practical part is devoted to the design and establishment of caches at selected tourist places in order to increase their attractiveness and promote visitor traffic. The result of the work is the proposal of a methodology for creating caches in the context of destination marketing, with emphasis on their sustainability, attractiveness and consistency with the character of the promoted place.eng
dc.description.defenceStudent přednesl obhajobu práce s názvem Geocaching jako marketingový nástroj. Cílem práce bylo navrhnout možnosti využití geocachingu jako prostředku propagace zvolených objektů. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.:Co považujete za největší úskalí zakládání nových keší propagujících zvolený objekt či lokality? A jak navrhujete tomuto úskalí předejít? Otázka 2.: Vysvětlete, proč 20 bodů oblíbenosti (favorite points) je považováno za úspěch prokazující vysokou kvalitu keše. Student na položenou otázku reagoval správně. Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Otázka 3.:Má geocaching jako potenciál pro venkovní únikovou hru jako business model? Otázka 4.:Co víte o lidech, který zakládají kešky? Jsou zakládány za marketingovým/business účelem? Student na položenou otázku reagoval správně.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format61 s.
dc.identifier.stag51098
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/84619
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectGeocachingcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectkešcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjecttourismeng
dc.subjectGeocachingeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectcacheeng
dc.thesis.degree-disciplineDigitální podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programDigitální podnikánícze
dc.titleGeocaching jako marketingový nástrojcze
dc.title.alternativeGeocaching as a marketing tooleng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
ExnerM_GeocachingNastroj_JK_2025.pdf
Velikost:
7.17 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KomarkovaJ-GeocachingJako_ME_2025.pdf
Velikost:
154.33 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce